|
کدخبر: 219902

پیش بینی روسیه از نشست حکام درباره برنامه هسته ای ایران

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین ضمن اعلام خبر آغاز نشست شورای حکام آژانس، گفت که کل این نشست به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بین‌الملل پیش بینی روسیه از نشست حکام درباره برنامه هسته ای ایران

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در «وین» اتریش اعلام کرد که به واسطه محدودیت‌های کرونایی در اتریش، نشست امروز (چهارشنبه) شورای حکام آژانس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، ضمن اعلام خبر آغاز نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت: «جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز می‌شود. به واسطه محدودیت‌های کرونایی در اتریش، این جلسه کاملاً به صورت مجازی برگزار می‌شود».

اولیانوف در خصوص محور این نشست ادامه داد: «مثل همیشه، تمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران است اما انتظار نمی‌رود که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود».

«رافائل گروسی» شامگاه دوشنبه (اول آذر ماه) وارد تهران شد و با مقام‌های ایران گفت‌وگو کرد. او پیش از ظهر سه‌شنبه با «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در محل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

گروسی، گفت‌وگو با رئیس سازمان انرژی اتمی را فشرده خوانده و گفت: «دنبال این هستیم مذاکرات را با ایران ادامه دهیم تا زمینه‌های مشترکی را پیدا کنیم و به نتیجه گیری مثبتی برسیم.»

یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شامگاه سه‌شنبه گفته نشست خبری «رافائل گروسی» که قرار بود پس از بازگشت او از سفر تهران برگزار شود لغو شده است و ظاهراً بعد ازظهر امروز برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها