|
کدخبر: 213587

پای دختران وزیر به تنش های اخیر باز شد + عکس

در ادامه تنش پیش آمده میان بیروت و ریاض به دلیل اظهارات اخیر وزیر اطلاع‌رسانی لبنان در خصوص جنگ یمن، تعدادی از کاربران عرب خواستار اخراج دختران این وزیر از کار خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس شدند.

بین‌الملل پای دختران وزیر به تنش های اخیر باز شد + عکس

بحران اخیر میان لبنان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه سعودی از آنجا آغاز شد که «جرج قرداحی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن در اظهاراتی که مربوط به پیش از وزیر شدنش است، جنگ علیه یمن با بیهوده می‌خواند و خواستار پایان آن می‌شود.

در پی این اظهارات، عربستان سعودی سفیر خود در بیروت را فراخواند و از سفیر لبنان در عربستان نیز خواست این کشور را ترک کند.

امارات، کویت و بحرین نیز در اقدامی مشابه سفرای خود از بیروت را فراخوانده و تأکید کردند که این اقدام آن‌ها به نشانه همبستگی با عربستان انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اما موج حملات به قرداحی ادامه دارد و اخیر دختران وی «پاملا» و «پاتریشیا» هدف این هجمه رسانه‌ای قرار گرفتند.

کاربران مختلف عرب در توییت‌هایی اعلام کردند، پاتریشیا قرداحی مدیر بازاریابی مجموعه رسانه‌ای «ام بی سی» سعودی و پاملا قرداحی نیز یک مدیر ارشد در مجموعه اماراتی «الفطیم» (هلدینگ اماراتی دارای مراکز خرید و تفریحی) است.

این کاربران اعلام کردند که دختران قرداحی باید به خاطر موضع اخیر پدرشان در خصوص جنگ یمن از کار خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس اخراج شوند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر