|
کدخبر: 170933

حمله شدید اسرائیل به فلسطینی ها در مسجدالاقصی

با تداوم حملات شامگاه جمعه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران مسجد الاقصی و اهالی قدس رهبران گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که هر لحظه باید منتظر پاسخ باشند.

بین‌الملل حمله شدید اسرائیل به فلسطینی ها در مسجدالاقصی

صحن‌های مسجد الاقصی و محله‌های همجوار آن به خصوص محله «باب العامود» شامگاه جمعه به صحنه حملات مجدد نظامیان صهیونیست به فلسطینیان تبدیل شد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حملات شامگاه جمعه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در مسجد الاقصی، محله الشیخ جراح و باب العامود دستکم ۲۰۵ نفر زخمی شدند که ۸۸ نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند.

حملات امشب رژیم صهیونیستی به فلسطینیان با حمله نظامیان صهیونیست به صحن‌های مسجد الاقصی آغاز شد و سپس به باب العامود کشیده شد. نظامیان صهیونیست امروز جمعه این منطقه را مسدود کرده و اجازه ورود فلسطینی‌ها به آن را ندادند.

منطقه باب العامود واقع در مرکز قدس طی ۱۰ روز اخیر صحنه درگیری نظامیان صهیونیست با اهالی قدس بوده است. اهالی قدس تاکید دارند که اجازه نمی‌دهند با بسته شدن منطقه باب العامود (محله‌ همجوار مسجد الاقصی) اسرائیل برنامه یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی را پیش ببرد.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها