|
کدخبر: 161426

ادعایی عجیب درباره «جو بایدن»

با مطرح شدن دوباره چالش وضعیت سلامتی جو بایدن، مجری شبکه فاکس نیوز گفت: بایدن تنها در اسم رییس جمهوری آمریکا است.

بین‌الملل ادعایی عجیب درباره «جو بایدن»

استیو هیلتون مجری شبکه فاکس نیوز روز جمعه بعد از سه بار زمین خوردن بایدن در هنگام بالارفتن از پله های هواپیما گفت: بایدن در کاخ سفید مسئولیتی ندارد و براساس برنامه دولت وی، بایدن تنها در اسم رییس جمهوری امریکا است.

بایدن روز جمعه در هنگام بالارفتن از پله های هواپیما قبل از سفر به آتلانتا مجددا سه بار زمین خورد. کاخ سفید وضعیت سلامت وی بعد از این حادثه را خوب توصیف کرد.

هیلتون با توجه به شائبه هایی در مورد عدم سلامت رییس جمهوری آمریکا گفت: توانایی فرمانده کل ما یک مسئله اساسی است، فقط این گاف نیست بلکه تقریباً هر روز یکی از این موارد وجود دارد که به نظر می رسد فراموش می کند کجاست یا چه کاری انجام می دهد. او تلو تلو می خورد و چرت می زند...

مجری شبکه فاکس نیوز گفت: واضح است که بایدن حداقل انرژی لازم برای انجام کار ریاست جمهوری را ندارد. اما شما به طور جدی تر باید به برنامه ای که در حال پیگیری است نگاه کنید تا ببینید که جو بایدن فقط به نام رییس جمهور است.

پیش از این در ماه نوامبر گذشته پای بایدن هنگام بازی کردن با یکی از سگ‌هایش دچار شکستگی شد و او مجبور شد برای چند هفته از آتل‌های مخصوص ارتوپدی استفاده کند.

بایدن بعد از آن شکستگی گفته برای حفظ سلامت بدنی با دوچرخه‌های ثابت پلوتون تمرین می‌کند. او اغلب، هنگام حضور در سخنرانی‌های عمومی برای نشان دادن سلامتش با حالت دوی آرام روی صحنه ظاهر می‌شود.

با این حال چنین اقداماتی نتوانسته‌اند از شکل‌گیری شائبه‌ها درباره سلامت بدنی و ذهنی او جلوگیری کنند. بایدن، روز پنجشنبه تصادفاً «کاملا هریس»، معاون خود را به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده خطاب کرد. او چند وقت پیش هم نام خواهرش را به جای همسرش گفت.

او همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی‌ نیوز» به اشتباه به جای استفاده از کلمه «شوهر» برای همسر کامالا هریس، از کلمه «زن» استفاده کرد. بایدن در یک نطقی تلویزیونی نیز به اشتباه نام کوچک دونالد ترامپ را «جورج» گفته بود.

یکی از معروف‌ترین گاف‌های بایدن که با واکنش ترامپ نیز همراه شد زمانی بود که او به اشتباه به جای رقابت برای ریاست‌جمهوری از رقابت برای سنا گفت. ترامپ با تمسخر بایدن گفته بود او حتی نمی‌داند برای چه مقامی رقابت می‌کند.

بایدن همچنین چندی پیش در انتقاد از عملکرد ترامپ در کنترل شیوع ویروس کرونا گفت، تا پایان سخنرانی او شمار قربانیان این بیماری در آمریکا به ۲۰۰ میلیون خواهد رسید که هزار برابر آمار واقعی بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها