|
کدخبر: 146009

دست رد پنس به سینه ترامپ

یک روزنامه امریکایی به نقل از منابع آگاه فاش کرد که مایک پنس معاون دونالد ترامپ با درخواست وی برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر موافقت نکرده است.

بین‌الملل دست رد پنس به سینه ترامپ

«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری امریکا و رئیس مجلس سنا با درخواست ترامپ مبنی بر کمک برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد.

این روزنامه امریکایی به نقل از منابع آگاه نوشت: پنس به ترامپ گفته که اختیار جلوگیری از موافقت کنگره با پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری امریکا روز دوشنبه در یک سخنرانی در ایالت جورجیا در حمایت از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات مجلس سنا گفت: امیدوارم مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده از جایگاهش به عنوان رئیس مجلس سنا استفاده کرده و به تغییر نتیجه انتخابات کمک کند.

وی درباره کمک مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری امریکا برای تغییر نتایج انتخابات نیز گفت: امیدوارم مایک پنس به کمک ما بیاید. امیدوارم معاون رئیس‌جمهوری به کمک ما بیاید. او انسان بزرگی است. البته اگر به ما کمک نکند، آن وقت دیگر این قدر او را دوست نخواهیم داشت.

وی در ادامه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ۳ نوامبر، افزود: لیبرال دموکرات‌ها هرگز کاخ سفید را به تصرف خود درنخواهند آورد.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها