|
کدخبر: 132265

جدیدترین توییت ترامپ / دونالد بایدن را خوابالو خطاب کرد!

گرچه به طور رسمی روز انتخابات در امریکا آغاز شده است، اما دونالد ترامپ از اظهارنظرهای توییتری خود برای تحریک رای‌دهندگان دست نمی‌کشد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری امریکا امروز (سه‌شنبه) در پیامی توییتری نوشت: رای به جو بایدن خوابالو، رای به دادن کنترل دولت به طرفداران جهانی‌سازی، کمونیست‌ها، سوسیالیست‌ها و ریاکاران لیبرال ثروتمند است که می‌خواهند شما را ساکت، سانسور، خنثی و مجازات کنند. بروید و به ماگا (امریکا را دوباره با عظمت کنیم) رای بدهید!

با وجود آغاز رسمی روز انتخابات در امریکا، دونالد ترامپ در میشیگان در میان حامیانش حاضر شد. او گفت: ما یک پیروزی زیبای دیگر رقم می‌زنیم.

رئیس‌جمهوری امریکا در میشیگان همچنین گفت: ما به سادگی در میشیگان پیروز می‌شویم. می‌خواهم درست مانند سری قبل شود، اما لطفا اختلاف بیشتری به نفع من باشد. ما روز انتخابات دوباره تاریخ‌ساز می‌شویم.

ترامپ همچنین در پیام توییتری دیگری نوشت: رای به من و حزب جمهوری‌خواه، رای به رویای امریکایی‌ است. ظرف چهار سال آتی، ما امریکا را به ابرقدرت تولید جهان تبدیل می‌کنیم و به اتکای خود به چین یک‌بار برای همیشه پایان می‌دهیم.

براساس گزارش "پروژه انتخابات امریکا" در دانشگاه فلوریدا، ۹۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۲۹۷ امریکایی تا روز دوشنبه آرای خود را به صندوق‌های رای انداخته‌ یا در انتخابات پستی شرکت کرده‌اند؛ آماری که حکایت از بالاترین میزان مشارکت در انتخابات دوران معاصر امریکا دارد.

منبع: نامه نیوز

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها