|
کدخبر: 131858

لو رفتن اطلاعات لپ تاپ پسر بایدن! + جزییات

لپ تاپ رها شده هانتر بایدن که برای تعمیر در ۲۰۱۹ به یک مغازه در ایالت دلاور سپرده شده بود، اما هرگز برای پس گرفتنش اقدامی نشد، حاوی مطالب، اسناد و مدارکی بسیار مهم است که می‌تواند به عاملی برای اخاذی از وی بدل شود.

بین‌الملل لو رفتن اطلاعات لپ تاپ پسر بایدن! + جزییات

به نوشته روزنامه دیلی میل روز یکشنبه، لپ تاپ "مک‌بوک پرو" متعلق به هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رقیب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ امریکا با این حجم از اطلاعات و محتوا یک گذرواژه بسیار ساده دارد: Hunter۰۲

بر اساس گزارش این روزنامه، محتوای لپ تاپ این مرد ایمیل‌های خصوصی پدرش و شماره‌های موبایل سیاستمداران و سناتورها و افرادی چون بیل و هیلاری کلینتون را شامل است.

گفتنی است که هانتر بایدن ۵۰ ساله همچنین یک تاجر و معتاد به مواد مخدر است که این لپ تاپ را در آوریل ۲۰۱۹ به این تعمیرگاه در یک خیابان فرعی سپرد اما هرگز برای پس گرفتن آن برنگشت.

موجودیت این لپ تاپ را نیویورک پست ماه گذشته میلادی گزارش کرد اما محتوا و اطلاعات آن که به آسانی حتی یک هکر تازه کار هم می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند، برای نخستین بار امروز فاش شده است.

این اطلاعات در لپ تاپ مذکور که حتی کدگذاری یا رمزگذاری نشده، شامل موارد زیر است:

شماره موبایل شخصی جو بایدن و سه ایمیل خصوصی وی به همراه اسامی عامل‌های سرویس محرمانه‌اش، شماره موبایل‌های بیل کلینتون، هیلاری کلینتون و تقریبا تمامی اعضای کابینه باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق امریکا، داده‌های اطلاعاتی ۱۵۰۰ تن شامل گوئینت پالترو، بازیگر امریکایی، کریس مارتین، خواننده گروه موسیقی کلدپلی، جان کری، کاندیدای سابق ریاست جمهوری و لوئیس فریچ، مدیر سابق اف.بی.آی و اسناد و مدارک شخصی هانتر بایدن شامل پاسپورت، گواهی نامه، کارت بیمه تامین اجتماعی، کارت‌های اعتباری و اظهارنامه‌های بانکی وی به همراه جزییات مشکلات جنسی و اعتیادش از جمله هزینه ۲۱ هزار دلاری برای استفاده از "وبکم آنلاین" یک سایت مستهجن و سلفی‌هایی که او در هنگام انجام رفتارهای جنسی و مصرف کراک گرفته است.

درحالیکه هانتر بایدن به استفاده از اسم خانوادگی‌اش برای معاملات با کمپانی‌های اوکراینی و چینی متهم شده، در این لپ تاپ اسمی از جو بایدن در این معاملات نیامده است.

لپ تاپ هانتر بایدن شامل ۱۱ گیگابایت اسناد و مدارکی از دورانی است که پدرش معاون اوباما بود تا زمانیکه هانتر این لپ تاپ را به این تعمیرگاه سپرده است.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها