|
کدخبر: 97332

سهام‌های بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در روز طوفانی بازار

سهامداران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، سیمان صوفیان و نورد آلومینیوم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و دامداری فکا، بیمه اتکایی ایرانیان و صنعتی بهپاک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

گسترش نیوز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۶ هزار و ۸۶۴ واحدی در ارتفاع ۹۱۷ هزار و ۴۰۵ واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۵ میلیارد و ۹۲۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در بیش از ۹۵۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان صوفیان، نورد آلومینیوم و معدنی و صنعتی گل گهر امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس سرام، کارگزاری بورس کالای ایران و تولیدکنندگان بورس کالای ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۴۳۷۳ میلیارد تومان در ۵۴۸ هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۳۸۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱ هزار و ۸۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، صنعتی بهپاک و کشت و دامداری فکا بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها