|
کدخبر: 314882

بلاکچین/رمز ارز/تجارت

هشدار به ماینرها / فرصت ثبت دستگاه های استخراج را از دست ندهید

انجمن بلاکچین اعلام کرده است که آخرین مهلت ثبت دستگاه‌های استخراج رمزارز در سامانه جامع تجارت از اول تا ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بورس هشدار به ماینرها / فرصت ثبت دستگاه های استخراج را از دست ندهید

 انجمن بلاکچین در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده است، اعلام کرده است که دارندگان تجهیزات استخراج رمزارز ملزم به ثبت و دریافت شناسه یکتا و کد رهگیری برای همه دستگاه‌ها، از جمله دستگاه‌های تولید داخلی، وارد شده، در حال بهره‌برداری و دستگاه‌های خاموش در انبار، در سامانه جامع تجارت می‌باشند. براساس این اطلاعیه، طبق تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همه دارندگان تجهیزات استخراج رمزارز موظف به دریافت شناسه یکتا و کد رهگیری هستند.

در این اطلاعیه آمده است: طی درخواست نمایندگان انجمن و مساعدت نماینده ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نهادهای انتظامی و همکاری وزارت صمت، یکبار دیگر مهلت ثبت اطلاعات و دریافت شناسه یکتا و کد رهگیری برای دارندگان پروانه بهره‌برداری فارغ از خاموش یا روشن بودن تجهیزات و دارندگان انبار تجهیزات استخراج از اول تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

در این بیانیه توضیح داده شده است:«آن دسته از تجهیزات که در سامانه ثبت نشده باشند فارغ از اسناد مثبته (تولید داخل، وارداتی، خود اظهاری) مشمول قانون، قاچاق کالا هستند که با توجه به عدم تمدید مهلت ثبت در سامانه ، اکیدا توصیه می گردد برای جلوگیری از مشکالت تعزیراتی و انتظامی کلیه دارندگان دستگاه استخراج رمز ارز اقدام به ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری نمایند.»

انجمن بلاکچین ایران به متقاضیان خرید تجهیزات استخراج توصیه کرد که هیچ تجهیزاتی را بدون داشتن شناسه یکتا و کد رهگیری نخرند. چراکه هرگونه تغییر در مالکیت تجهیزات و یا تمدید پروانه بهره برداری در آینده مستلزم داشتن شناسه یکتا و کد رهگیری خواهد بود.

 

منبع: پیوست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها