|
کدخبر: 260538

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس توسط این نمادها

افراد حقیقی امروز ۱۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه مواد و محصولات دارویی و همچنین سهام شرکت پویا زرکان آق دره بود.

در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۵ درصد یعنی ۶هزار و ۴۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «مواد و محصولات دارویی»، «زراعت و خدمات وابسته» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «فلزات اساسی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فزر»، «تاپیکو» و «ملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «وبملت»، «بپاس» و «میدکو» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت پویا زرکان آق دره معادل ۴۶میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک ملت با برتری ۲۶ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۶ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۴ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۸۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۴۰میلیارد تومان بود.
 

بازار-سهام

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر