|
کدخبر: 255851

میزان خروجی هفتگی بیت‌کوین مشخص شد

محصولات سرمایه گذاری بیت کوین (BTC) برای دومین هفته متوالی نتایج قابل توجهی را به ثبت رساند ، به طوری که جریان خروجی این دارایی به ۷۳میلیون دلار رسید. در مجموع ، کل جریان خروجی تمامی محصولات سرمایه‌گذاری رمزارزی در میان کاهش ارزش بازاری دارایی های دیجیتال ، در هفته گذشته به ۹۷میلیون دلار رسید.

ارزش کل جریان خروجی محصولات سرمایه گذاری بیت کوین در ماه آوریل(فروردین-اردیبهشت) به ۱۹۶ میلیون دلار میرسد. حجم هفتگی محصولات BTC در صرافی های رمزارزی نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافت و به ۶۵۱ میلیون دلار رسید. با این حال، جریان خالص ورودی از اول سال تاکنون در محصولات سرمایه گذاری بیت کوین همچنان در محدوده مثبت در حدود ۱۴۵ میلیون دلار قرار دارد.

آلت‌کوین‌هایی از قبیل اتریوم، سولانا و کاردانو نیز هفته گذشته،روند مشابهی را تجربه کردند ، به طوری که جریان خروجی‌ محصولات سرمایه‌گذاری مذکور به ترتیب به ۲۷ میلیون دلار، ۰.۷ میلیون دلار و ۰.۷ میلیون دلار افزایش یافت.

جریان خروجی محصولات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال در هفته گذشته در مجموع ۹۷ میلیون دلار بود. این جریان خروجی در دومین هفته متوالی به احتمال زیاد ناشی از سیو سود اخیر سرمایه گذاران و اقدامات تند کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) است. همانطور که ملاحظه شد ، بیت کوین در طول سال ۲۰۲۲ به طور فزاینده ای نسبت به تغییرات نرخ بهره تحت تاثیر قرار می گیرد.

حجم دردسترس بیت کوین در صرافی های رمزارزی سرشناس طی چند هفته گذشته پس از عقب نشینی قیمت BTC از سطح ۴۵۰۰۰ دلاری ، کاهش یافته است.

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر