|
کدخبر: 244428

لزوم تعیین تکلیف ۲۰ میلیون نفر جامانده سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حدود ۲۰ میلیون نفر جامانده سهام عدالت داریم که حتماً باید تعیین تکلیف شوند.

بورس لزوم تعیین تکلیف ۲۰ میلیون نفر جامانده سهام عدالت

به گزارش اکونا پرس، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ طی تذکری شفاهی گفت: طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت سال گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد، ما آن طرح را تعیین تکلیف کردیم، اما به دلیل موافقت نکردن و همراه نشدن دولت، به جایی نرسید.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح جاماندگان سهام عدالت گفت: از ۲۰ میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت، حدود دو میلیون و سیصد هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی فاقد سهام عدالت هستند.

پورابراهیمی با تاکید براینکه این افراد باید تعیین تکلیف شوند افزود: افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی که فاقد سهام عدالت هستند، باید حتماً از این سهام برخوردار شوند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: با تغییر دولت، بنده نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتم و با حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی هم درباره ضرورت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت صحبت کردم، وی موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مجلس جهت انجام کار‌های کارشناسی، این موضوع را به سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ارجاع داد.

منبع: اکوناپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها