|
کدخبر: 244110

بررسی روند معاملات امروز بورس / کدام سهامداران سود کردند؟

معاملات بورس در سومین روز هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران با ثبت رشد هفت هزار واحدی در محدوده یک ‌میلیون و ۲۸۱هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن و شاخص فرابورس نیز به ترتیب رشد سه هزار و ۴۵۵واحد و ۳۸واحد داشتند. به طور کلی بیش از هفت میلیارد برگه سهام در میان معامله‌گران امروز دست به دست شد و حدود هفت میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها وارد بازار شد.

به زعم اغلب کارشناسان روند تعادلی بازار سرمایه همچنان ادامه خواهد یافت و به نظر می‌رسد معاملات با شیب ملایمی در روند فعلی خود باقی بمانند.

کاویان عبداللهی، کارشناس و فعال بازار سرمایه روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: با توجه به معاملات امروز، شاخص کل با رشد هفت هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۲۸۱هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن و شاخص فرابورس نیز به ترتیب با رشد سه هزار و ۴۵۵واحد و ۳۸واحد همراه شدند.

وی افزود: به طور کلی برآیند معاملات امروز به نفع سهامداران تمام شد و اغلب سهام بازار با سبزپوشی همراه شدند. اما در این میان برخی از نمادهای مهم بازار همانند فولاد و فملی برخلاف روند بازار حرکت کردند و با زیان همراه شدند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بورس امروز نهایتا با ارزش معاملات حدود سه هزار میلیارد تومانی به کار خود پایان داد. بیش از هفت میلیارد برگه سهام در میان معامله‌گران امروز دست به دست شد و حدود هفت میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها وارد بازار شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز معاملاتی متعادل را در بازار سرمایه شاهد باشیم. به طور کلی انتظار می‌رود رشد یا افت شدیدی در بازار نداشته باشیم و معاملات با شیب ملایمی در روند فعلی خود باقی بمانند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها