|
کدخبر: 243711

پیش‌ بینی مهم از بورس فردا / شاخص صعودی است؟

طبق پیش‌بینی کارشناسان، بورس همچنان در انتظار و ابهام به سر می‌برد و تا زمانی‌که نتایج مذاکرات برجام مشخص نشود، بازار مسیر مشخصی نخواهد داشت.

بر اساس تحلیل کارشناسان، بازار این هفته همچنان معاملات متعادلی برای خود رقم خواهد زد. بنابراین بازار رشد یا افت چشمگیری نخواهد داشت مگر اینکه اخبار جدیدی از مذاکرات برجام مخابره شود.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: بورس امروز از ابتدای معاملات وضعیت خوبی را سپری نکرد و با رسیدن به پایان بازار به مراتب وضعیت بدتری پیدا کرد. اما به هرحال برخی صنایع مانند بانکی‌ها و محصولات فلزی با ورود پول همراه شدند.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد معاملات فردا وضعیت بهتری نسبت به امروز داشته باشد. البته باید این نکته را در نظر بگیریم که علاوه بر بازار سرمایه سایر بازارهای موازی نیز در ابهام مذاکرات برجام به‌ سر می‌برند و وضعیت مشخصی ندارند.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بازار سرمایه در این هفته روند متعادل رو به بالایی داشته باشد و با مخابره شدن اخبار مثبت از مذاکرات برجام وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد. اما در مجموع باید منتظر نتایج مذاکرات برجام بود تا بتوان تصمیم بهتری برای سرمایه‌گذاری اتخاذ کرد.

 

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها