|
کدخبر: 225224

پنج نماد برتر در معاملات امروز بورس (۲۲ آذر) + جدول

امروز معامله‌گرها ۱۳۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و دو درصد از کل سهام سغدیر معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «سغدیر»، «خودرو»، «کالا» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۱۳۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، توسعه سرمایه و صنعت غدیر پس از معاملاتی به ارزش ۱۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۴۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۳۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز دو درصد از کل سهام سغدیر معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.09.22

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها