|
کدخبر: 219596

خوش به حال این بورس بازان شد

امروز معامله‌گرها ۳۴۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۳.۸درصد از کل سهام تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۷۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «پارس»، «شفن»، «بورس» و «شفنح» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۳۴۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، پتروشیمی پارس پس از معاملاتی به ارزش ۱۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پتروشیمی فناوران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام پشم‌ بافی توس (نتوس) با افت ۲۰.۶درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۴۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» با معاملات ۳۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۸درصد از کل سهام تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۷.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۸نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.09.02

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها