|
کدخبر: 209670

آخرین خبرها از پرداخت سود سهام شستا

قائم مقام شستا با اعلام اینکه پرداخت سود سهامداران شستا به سجام یک ماه زمان می برد از بررسی این موضوع در مجمع سالانه فردا خبر داد.

محمود ملکوتی‌خواه با اشاره به اینکه هنوز پرداخت سود شستا به سجام قطعی نشده، گفت: در خصوص این موضوع در مجمع فردا سه شنبه با نظر سهامداران عمده تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: اگر سهامداران بخواهند سود سهام را از طریق سجام دریافت کنند، باید یک ماه منتظر بمانند اما از طریق بانک، طی سه روز کاری انجام می شود.

بر اساس این گزارش، طی روزهای اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سود سهام شستا به سجام واریز نمی‌شود و سهامداران باید برای دریافت سود به بانک رفاه مراجعه کنند که موجی از اعتراضات را به دنبال داشت و بسیاری از سهامداران آن را تصمیمی غیر منطقی آن هم در شرایط کرونایی اعلام کردند.

شستا برای دومین مجمع بعد از حضور ۲۷ فروردین سال گذشته در بورس، ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۷ مهرماه را در نظر گرفته که در مجموعه فرهنگ ورزشی تلاش (واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه پارک‌ وی) تشکیل می شود.

این هلدینگ در گزارش عملکرد منتشره، سود پایه هر سهم شرکت اصلی و تلفیقی گروه را ۲۱۹۹ و ۱۸۲۸ ریال اعلام کرده و زمان تقسیم سود سهامداران حقیقی را از ۴ آبان و با مراجعه به شعب بانک رفاه تعیین کرده است.

 

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها