|
کدخبر: 201724

ارزش روز سهام عدالت اعلام شد (۲۷ شهریور)

سود سهام عدالت در هفته گذشته باز هم با کاهش ارزش روبه‌رو شد.

سود سهام عدالت، به عنوان یکی از دارایی‌های میلیون‌ها ایرانی، این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این مسئله باعث شده هر روز افرادی که سهام عدالت دارند، پیگیر وضعیت سود سهام عدالت باشند. هدف از سود سهام عدالت، گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران است. سود سهام عدالت جهت بهبود رفاه و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و فقرا، مورد توجه قرار گرفته است.

سود سهام عدالت امروز چقدر شد؟

سهام عدالت در یک سال گذشته با روند نزولی همراه بوده و در همین دوران به دلیل کاهش شاخص کل بورس تا ۶۵ درصد ارزش سهام عدالت کاهش یافته است.

امروز شنبه (۲۷ شهریور ماه) شاخص کل بورس با افت بیش از ۳۷ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی قرار گرفت. قیمت سهام عدالت اما بیش از ۳ درصد ریزش کرد.

بر این اساس، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز بیش از ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. قیمت ۶۰ درصد آزادشده این سبد سهام نیز برای اولین بار از ۱۷ مرداد ماه به زیر ۸ میلیون تومان سقوط کرد.

قیمت سهام عدالت یک میلیون تومانی هم بیش از ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت و با از دست دادن کانال ۲۵ میلیون تومانی به حدود ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد آزادشده سهام عدالت یک میلیون تومانی در حال حاضر حدود ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

 

منبع: پیشنهاد ویژه

ارسال نظر