|
کدخبر: 201128

شاخص بورس در هفته آینده صعودی است یا نزولی؟

هفته جاری در بیشتر روزها بازار سهام با روند اصلاحی رو به رو شد و بیشتر گروه‌های بزرگ بازار با کاهش تقاضا رو به رو شدند. ارزیابی‌ها از روند بازار هفته آینده به چه صورت است؟

هفته جاری در بیشتر روز‌ها بازار سهام با روند اصلاحی رو به رو شد و بیشتر گروه‌های بزرگ بازار با کاهش تقاضا رو به رو شدند و افت قیمت را تجربه کردند. اما کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در روز‌های آینده بازار متعادل‌تر شده و روند اصلاحی کاهش پیدا می‌کند. ارزیابی‌ها از روند بازار هفته آینده به چه صورت است؟

شاهین احمدی، کارشناس بازار سهام درباره روند بورس هفته آینده گفت: درباره روند شاخص در حال حاضر نمی‌توان نظری داد، اما خیلی از سهم‌ها در چند روز گذشته کاهش قیمت داشتند و ابهام در وضعیت مذاکرات و نرخ دلار علت اصلی این موضوع بوده است.

وی در این باره تشریح کرد: دولت هنوز موضع اصلی خود را درباره صنایعی مثل خودرو، فولاد و مسکن مشخص نکرده و همین موضوع به اظهار نظرات مختلف در این حوزه‌ها و نااطمینانی در بازار‌ها منجر شده است.

احمدی می‌گوید: تا زمانی که موضع کلان دولت نسبت به حوزه انرژی، روش انتشار اوراق و نرخ بهره مشخص نشود شرایط کلی بورس هم با ابهام مواجه است و ارزیابی از روند بازار در این صورت نمی‌توان ارائه کرد. احمدی در بخش دیگری گفت: به طور کلی بازار در روز‌های آینده ساید خواهد بود و مثبت یا منفی بزرگی را تجربه نمی‌کند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر