|
کدخبر: 199676

کدام نمادهای بورسی در معاملات امروز متوقف شدند؟

در معاملات امروز ۸ نماد بورسی و فرابورسی توقف شدند و دو نماد نیز تعلیق شدند.

در معاملات امروز بخشی از معاملات داروسازی اکسیر (#دلر) به تایید ناظر بازار نرسید. همچنین معاملات در نمادهای #تملی۸۰۳ و #تملی۷۰۲ در فرابورس نیز به تایید ناظر بازار نرسید.

بر مبنای داده های امروز عرضه اولیه، ده درصد از کل سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان به عنوان ششمین عرضه اولیه فرابورس ایران عرضه و هر سهم آن با قیمت ۵۵۰ تومان کشف قیمت شد.

 بدین ترتیب فرابورس توانسته در شش ماه نخست امسال به طور میانگین هر ماه، یک شرکت جدید را به گردونه معاملات خود وارد کند. میزان مشارکت در این عرضه اولیه ۳ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۳۵۵ کد معاملاتی بود که از این میزان ۳ میلیون و ۳۷ هزار ۳۲۹ در سقف دامنه قیمتی اقدام به ثبت سفارش کرده و موفق به خرید سهام این شرکت شدند.

در این عرضه اولیه که در بازار اول فرابورس انجام شد تعداد ۴ میلیارد سهم مجتمع جهان فولاد سیرجان در نماد «فجهان» در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومان عرضه و در نهایت به هر یک از خریداران ۱۴۵۲ سهم تخصیص داده شد.

دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش روی سهام فولاد خوزستان (فخوز) در سررسید دی ماه ۱۴۰۰ و دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش روی سهام سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در سررسید دی ماه ۱۴۰۰، از روز سه شنبه ۲۳ شهریور در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.

براساس پیام ناظر بورس، مظنه‌گیری اوراق مرابحه عام دولت، از فردا یکشنبه ۲۱شهریور آغاز میشود. همچنین عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نماد "اخزا ۹۱۷۱" در روز دوشنبه ۲۲ شهریور صورت میگیرد. سود روزشمار اوراق مرابحه عام دولت ۰۵۰۲ (واجد شرایط خاص) در نماد «اراد۹۰ اعلام شد. همچنین بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج در نماد معاملاتی «فجهان۱» از روز دوشنبه ۲۶ شهریور اعلام شد. در همین حال اطلاعیه درخصوص جلسه دوم معارفه مربوط به شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین منتشر شد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها