|
کدخبر: 192527

پیش‌بینی جذاب از بورس فردا ۲۴ مرداد

مصطفی محبی مجد، کارشناس بازار سرمایه گفت: گروه‌های خودرویی و بانکی می‌توانند در بازار فردا پیش‌رو باشند.

در پیش‌بینی هفتگی کارشناسان از روند بازار هفته چهارم مرداد ماه، شاخص کل مثبت و متعادل پیش‌بینی شده است. برخی از کارشناسان معتقدند در هفته جاری شاخص‌سازان بازار پیش‌رو خواهند بود و گروه‌های پتروشیمی، فلزات و پالایشی‌ها از جمله صنایعی هستند که در این هفته روندی صعودی و پیشتاز خواهند داشت.

امروز در نیمه اول معاملات، شاخص کل و هم‌وزن مثبت بودند و تحرکات بازار صعودی بود. اما در نیمه دوم معاملات حجم عرضه‌ها زیاد شد و روند بازار منفی شد.

در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با سه هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و  ۴۸۰ هزار واحد قرار گرفت. اما با توجه به روند بازار امروز پیش‌بینی بورس فردا به چه صورت است؟

مصطفی محبی مجد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی گفت: شاخص کل بورس به نظر می‌رسد در محدوده‌های فعلی یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد بماند و فردا شاخص تغییر زیادی را نداشته باشد.

محبی مجد درباره گروه‌هایی که می‌توانند در بورس فردا پیش‌رو باشند گفت: گروه‌های خودرویی و بانکی می‌توانند در بازار فردا پیش‌رو باشند. وی در این باره تشریح کرد: این دو گروه به دلیل آنکه از جو کلی بازار دور ماندند و در زمان صعود بازار روندی ریزشی داشتند در حال حاضر با روندی آرام به سمت بالا حرکت می‌کنند. اما انتظار بازدهی بالا نباید از این دو گروه داشت. نهایت بازدهی خودرو بانک ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: پیش‌بینی شاخص تا پایان سال به دلیل تغییر متغیرهای اقتصادی دشوار است اما گروه فلزات رنگی و سیمانی‌ها از پیشتازان بازار هستند.

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر