|
کدخبر: 188973

بورس به یکباره روند منفی گرفت

​شاخص کل بورس در روز چهار شنبه ۶ مرداد و در پایان معاملات روز با رشد ۱ هزار و ۶۰۶ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۹۵۳ واحد رسید.

بورس بورس به یکباره روند منفی گرفت

بازار در ابتدا بیش از ۵ هزار واحد رشد کرده بود که در ادامه روند رشد در مسیر نزول قرار گرفت و بیش از ۴ هزار واحد افت کرد و سبب شد که شاخص کل با رشد  ۱ هزار و ۶۰۶ واحد کند اما شاخص هم وزن برخلاف شاخص کل رشد منفی داشت و ۱ هزار و ۱۵۹ واحد عدد ۳۹۶ هزار و ۷۴۴ واحد را نشان داد.

بورس-شاخص

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۵۵ هزار و ۲۲۰ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای " فارس "، " وبملت " و " ومعادن " به ترتیب با ۹۱۱، ۶۵۷ و ۶۱۵ واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند و نمادهای " فملی "، " کگل " و " نوری " به ترتیب با ۲۷۳۵، ۷۳۲ و ۶۹۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " ولکار " و " فملی " بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند نمادهای سپید، شاراک، کمند، سپاس، وپخش، سشرق و دلر نمادهای پرتقاضا در بازار بودند. و نماد های غدام، سنیر، بکاب، کترام، فجر، حپترو و پارند پر عرضه ترین نمادهای امروز بودند.

بورس-نماد

همچنین نمادهای سدور، شاراک، دلر، سخزر، ستران، وصندوق و سخاش ۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و فجام، شپارس، کساپا، وسهرمز، رتکو، غشهد و ثنوسا ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها