|
کدخبر: 185846

ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد

در این گزارش به ارزش روز پالایشی یکم در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

بورس ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد

امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ و در جریان معاملات بازار سهام ارزش معاملات صندوق پالایشی یکم با افت روبرو شد، امروز قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با ریزش ۰.۴۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسید. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزاش ۰۳. ۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۱۹ تومان معامله شد.

در همین راستا و در جریان معاملات بازار سرمایه از ابتدا بازار روند صعودی در پیش گرفت و همزمان با رشد شاخص صندوق پالایش هم در ابتدا شرایط نسبتا خوبی داشت و نزدیک به روز گذشته معامله شد و شتران جزو نماد‌های تاثیرگذار بر رشد شاخص بود و شپنا، شتران و شبریز حدود یک تا دو درصد رشد کردند، اما در پایان با ریزش شاخص کل، پالایش هم عقب نشینی کرد و با ۰.۴۹ درصد افت و با قیمت ۶۹۵۷۰ ریال امروز را به پایان رساند.

نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۰.۴۶ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۱.۳۴ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افزایش ۰.۸۴ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود. امروز شاخص کل بورس به محدوده یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی رسید. و سبب شد نماد پالایش با رشد ۰. ۸ درصدی و با قیمت ۶۹۷۴۰ ریال امروز را به پایان رساند.

پالایشی-یکم

 

 

 

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها