|
کدخبر: 184470

ریزش پالایشی یکم آغاز شد

در این گزارش به ارزش روز پالایشی یکم در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

بورس ریزش پالایشی یکم آغاز شد

امروز چهار شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ و در جریان معاملات بازار سهام ارزش معاملات صندوق پالایشی یکم با افت روبرو شد، امروز قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۹۰ تومان معامله شد.

در همین راستا و در جریان معاملات بازار سرمایه از ابتدا نماد‌های شتران و شپنا تاثیرگذار با تاثیر منفی ظاهر شدند و از نماد‌های تاثیرگذار درافت شاخص بودند. امروز شاخص به محدوده یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی رسید. و سبب شد نماد پالایش با رشد منفی ۱.۶۸ درصدی و با قیمت ۷۰۲۹۰ ریال امروز را به پایان رساند. ضمن اینکه شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع و متوقف است.

نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۱.۶۸ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) ریزش ۳.۴ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۰.۷۸ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها