|
کدخبر: 181488

رشد ۶۶ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در هفته اخیر ۵ روز هفته را مثبت سپری کرد و از کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی عبور کرد.

بورس رشد ۶۶ هزار واحدی شاخص بورس

بررسی وضعیت شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد که شاخص هفته اخیر را با روند روبه رشدی آغاز کرد و تا آخر هفته سبز پوش ماند.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحدی آغاز کرد و پس از سپری کردن ۴ روز متوالی مثبت کار خود را در کانال یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۶۶ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

شاخص بورس و اوراق بهادار در روز شنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ کار خود را با روند مثبت آغاز کرد و با رشد بیش از ۴ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۱۶۱ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۱۹ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۳۱۳ واحدی قرار گرفت.

روند مثبت شاخص بورس در روز یک شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرد و شاخص پس از رشد هزار و ۶۹۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۳هزار واحدی قرارگرفت.

۳۱شاخص بورس و اورق بهادار در معاملات ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۴ هزار و ۸۳۳ واحدی به پله یک میلیون و ۱۶۸ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۳۲ واحدی در سطح ۱۷ هزار و ۳۱۹ واحدی قرار گرفت.

در معاملات روز سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ روند همچنان مثبت بود و شاخص با رشد بیش از ۱۸ هزار و ۲۳۰ واحدی به پله یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۱۰۹ واحدی در سطح ۱۷ هزار و ۴۲۸ واحدی قرار گرفت.

روز چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ شاخص بورس برای چهارمین روز متوالی مثبت شد و با رشد بیش از ۲۶ هزر واحد به ارتفاع یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۱۸۷ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۶۱۶ واحدی رسید.

شاخص بورس و وراق بهادار در هفته اخیر ۵ روز هفته را مثبت گذراند و با همان روند مثبت به کار خود پایان داد.

منبع: میزان

ارسال نظر