|
کدخبر: 180144

معاملات مشکوک یک بانک در بورس

در روز رشد ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحدی شاخص، یک بانک، بورس و فرابورس، سه سهم قندی به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس معاملات مشکوک یک بانک در بورس

در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایشی مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۶۱ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۴.۹ و ۹.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۶ تا نه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، کمک فنر ایندامین ( زیرمجموعه سایپا) شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت ۳۰.۲ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۶.۳ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های فرابورس، ریل سیر کوثر، بورس تهران ، تولید دارو، قند شیروان و قوچان، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان، سازه پویش، بانک آینده، قند نیشابور، سبحان انکولوژی، قند اصفهان، رینگ سازی مشهد، کشت و صنعت آبشیرین و سیمان مجد خواف مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک آینده، بورس و فرابورس، سه شرکت قندی به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها