|
کدخبر: 178615

پیش ‌بینی بورس برای فردا (۲۳ خرداد)

یک کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار هفته چهارم خرداد گفت: پیش‌بینی می‌شود فشار فروش در بازار در هفته جاری بالا باشد.

بورس پیش ‌بینی بورس برای فردا (۲۳ خرداد)

بازار سرمایه امروز ۲۲ خرداد با روند منفی به کار خود پایان داد و ارزش معاملات هم نسبت به هفته گذشته کاهش چشم‌گیری را تجربه کرد و به سه هزار میلیارد تومان رسید. همچنین شاخص کل بورس هم امروز با شش هزار واحد ریزش در محدوده یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد قرار گرفت. امروز عمده نمادهای شاخص‌ساز بازار در محدوده منفی بودند و بانکی‌ها تاثیر بیشتری در روند نزولی بازار داشتند.

نوید قدوسی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار هفته چهارم خرداد گفت: بازار در هفته منتهی به انتخابات قرار گرفته و تا مشخص نشدن نتیجه انتخابات مردد و منتظر است و پیش‌بینی می‌شود فشار فروش در هفته جاری بالا باشد.

قدوسی در بخش دیگری گفت: رشدی که در هفته‌های گذشته بازار به خود دید حالا استراتژی سهامداران را تغییر داده و آنها در جهت ذخیره سود خود هستند تا وضعیت بازار به تعادل برسد و تا بعد از انتخابات هم با توجه به طرز فکر سرمایه‌گذاران روند بازار تغییری نمی‌کند.

وی درباره تاثیر تغییر نرخ دلار در بازار سرمایه گفت: نرخ دلار در روزهای گذشته تغییرات کاهشی کوجکی را داشته است اما این تغییرات اندک نمی‌تواند روی بورس تاثیر بگذارد. بر فرض شکل‌گیری توافق‌های برجام و کاهش نرخ دلار باز هم به دلیل تاثیر مثبتی که بر صادرات و بازاریابی جهانی شرکت‌ها رفع تحریم‌ها می‌گذارد تاثیر کاهش قیمت ارز در بازار مشخص نخواهد شد اما به صورت کلی روند مذاکرات برجام غیر قابل پیش‌بینی شده است.

قدوسی درباره پیش‌بینی بورس فردا ۲۳ خرداد و هفته جاری گفت: در این هفته بازار نوسانی خواهدبود و روند مشخصی را ندارد و با یک حرکت حنثی به دلیل وضعیت انتظار و ابهام خریداران و فروشندگان به کار خودش ادامه می‎‌دهد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر تو روحانی

ارسال نظر