|
کدخبر: 177439

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

صعود بورس بر شانه بزرگان

​شاخص کل بورس در روز دوشنبه ۱۷ خرداد و در پایان معاملات روز با رشد ۸ هزار و ۵۸۷ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۲۲۹ واحد رسید.

بورس صعود بورس بر شانه بزرگان

شاخص هم وزن امروز نیز همانند شاخص کل رشد داشت و با ۱ هزار و ۷۹۲ واحد عدد ۳۸۳ هزار و ۸۲۹ واحد را نشان داد.

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۴۶ هزار و ۸۴۰ میلیارد شد.

بورس-شاخص-پایانی

در معاملات امروز نمادهای " فولاد "، " تاپیکو " و " شپدیس " به ترتیب با ۱۲۴۵، ۸۱۵ و ۶۴۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

در جریان معاملات مثبت گروه خودرویی‌ها نماد خودرو در قیمت ۱۸۲ تومان رشد بالغ بر ۴ درصد را تجربه کرد. خساپا در محدوده ۱۶۴ تومان با جهش بیش از ۴ درصدی قیمت داد و ستد شد و خگستر نیز در قیمت ۱۹۸ تومان تشکیل صف خرید داد. خدیزل، خزامیا، ورنا و خکرمان نیز در بازار امروز پرتقاضا دنبال شدند.

بورس-نمادها

در معاملات فلزات اساسی گرایش ها مثبت بود. فولاد, ذوب, فخوز, فاسمین, فمراد,کاوه,فنورد,فنوال وارفع رد معاملات امروز درخشان و مثبت معامله شدند. ضمن اینکه فگستر و فسپا با افزایش تقاضا روبرو شدند  و فملی تنها نماد بزرگ قرمزپوش امروز بورس بود.

در روز خوب بازار سرمایه نمادهای بانکی‌نیز با روند مثبت روبرو شدند، امرو وبملت در قیمت ۳۷۵ تومان به کار خود پایان داد وتجارت در محدوده ۲۱۱ تومان با پیشروی بالغ بر ۳ درصد آرام گرفت. وبصادر در قیمت ۱۹۵ تومان رشد حدود ۴ درصد را تجربه کرد. وپست نیز امروز در صف خرید قرار گفت. وپاسار و وپارس نیز در همانند نمادهای بالا همگی بر مدار مثبت قرار گرفتند.

پالایشی‌ها نیز امروز تماما سبز پوش بودند. شپنا با پیشروی بیش از ۲ درصدی قیمت در محدوده ۱۱۴۰ تومان به کار خود پایان داد. شتران در محدوده ۸۳۰ تومان قرار گرفت و شبریز در قیمت ۲۵۰۸ تومانی به کار خود پایان داد.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " غکورش "، " شپنا " و " غزر " بودند.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها