|
کدخبر: 175477

عرضه ۲۴۰ میلیون سهم در سومین عرضه اولیه بورس

تعداد ۲۴۰ میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش، در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با نماد "غکورش" در بورس تهران عرضه و با مشارکت ۲.۳ میلیونی سهامداران، هر سهم این شرکت ۲۹۹۵ تومان کشف نرخ شد.

بورس عرضه ۲۴۰  میلیون سهم در سومین عرضه اولیه بورس

تعداد ۲۴۰میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش، معادل ۸درصد سهام این شرکت، در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "غکورش" در بورس تهران عرضه، و با مشارکت ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار نفری سهامداران هر سهم این شرکت ۲۹۹۵ تومان کشف نرخ شد.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۸۵۰ تا ۲۹۹۵ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۵۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود.

گفتنی است تعداد ۲۴۰میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش در حالی چهار‌شنبه گذشته به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر" گروه"تولید روغن‌های حیوانی و نباتی" و طبقه "تولید روغن‌ها چربی‌های گیاهی و حیوانی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " غکورش " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف نرخ عرضه شد که از این تعداد، ۱۶۸میلیون سهم در فرآیند کشف نرخ جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۷۲میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با نرخ ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    اگر۸ درصد سهام این شرکت ۲۴۰ میلیون سهم ب اشه پس کل سهامش ۱۹۲ میلیارد سهمه.
    که با قیمت هر سهم ۲۹۹۵ تومان.ارزش شرکت م یشه ۵۷۵ هزار میلیارد.واقعا چنین شرکتی با این قیمت در کل دنیا وجود داره که مردم ر و میخواهید سرکیسه کنید نامردای دزد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها