|
کدخبر: 171055

این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، لابراتور داروسازی دکتر عبیدی و بانک پاسارگاد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، صنعتی دوده فام و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴هزار و ۷۶۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۷هزار و ۴۹۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۲۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۶۹۶میلیارد تومان در بیش از ۲۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، لابراتور داروسازی دکتر عبیدی و بانک پاسارگاد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان ارومیه، پتروشیمی غدیر و بانک اقتصاد نوین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴۹۵میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۵۰۰میلیارد تومان در ۷۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۳۶۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، صنعتی دوده فام و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، ذوب آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها