|
کدخبر: 169624

واکنش جناب خان به ضرر مردم در بورس!+ فیلم

کار ریزش بورس به جایی رسیده است که بعضا برنامه های طنز تلویزیونی هم با کنایه در مورد آن صحبت می کنند. به تازگی جناب خان عروسک محبوب تلویزیونی نیز در مورد ریزش بورس لب به اعتراض گشود!

بورس

 در سال گذشته مردم با تشویق دولتمردان سرمایه‌های خود را به بورس آوردند و به اصطلاح همه چیز خود را به بورس سپردند تا هم سودی کسب کنند و هم کمکی به تولید کرده باشند.

متاسفانه از ۱۹ مرداد ماه سال گذشته بورس به صورت مداوم ریخت و به تازگی این ریزش وارد هشتمین ماه خود شد. مردم در این روند ریزش بورس تنها شاهد آب شدن سرمایه خود بودند و کاری از دستشان بر نمی‌آمد.

کسانی هم که مردم را تشویق کردند تا بجای طلا و سکه در بورس سرمایه گذاری کنند و توانستند با همین ترفند کسری بودجه خود را جبران کنند حالا سکوت اختیار کرده اند و مردم هم تنها راه را اعتراضات و تجمعات دیده اند تا بلکه بتوانند صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.

در این بین برخی برنامه‌های طنز تلویزیونی هم وارد کارزار بورس شده و از سریال نون خ گرفته تا جناب خان کنایه‌هایی را به این ریزش بورس می‌زنند. عروسک دوست داشتنی جناب خان که برای مردم ایران شناخته شده است به تازگی به این ریزش‌های مداوم بورس واکنش نشان داده و به نوعی سمت مردم متضرر از بورس قرار گرفته است. کلیپ کامل این قسمت از خندوانه را ببینید!

منبع: نبض بورس

ارسال نظر