|
کدخبر: 160274

امروز ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایش یکم امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۹، دومین روز معاملاتی هفته را سرخ پوش به پایان رساند و با احتساب ۲.۲ درصد افت نسبت دیروز به ۸۴ هزار و ۹۱۰ ریال رسید.

بورس امروز ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

واحد‌های پالایشی یکم امروز ۲۴ اسفند ماه با ۲.۲ درصد کاهش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۵ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۵۴ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۰.۶ درصد کاهش و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۱۴ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱.۳۶ درصدی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۲۴ اسفند ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایشی قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۳۶ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها