|
کدخبر: 165142

این بورس بازان سود خوبی کردند

امروز سهامداران شرکت‌های زامیاد، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و نورد قطعات فولادی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این بورس بازان سود خوبی کردند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹ هزار و ۱۵۱ واحدی در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۵۹ واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون سهم و حق‌ تقدم به‌ ارزشی بالغ بر یک هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان در بیش از ۱۸۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های زامیاد، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و نورد قطعات فولادی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری صنعت نفت و سرمایه‌گذاری ملی ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۸۲ میلیون ورقه به‌ارزش ۴۰ میلیارد و ۶۱۹۵۹۹ میلیون تومان در ۷۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر