|
کدخبر: 157880

۱۵۰ چترباز اقتصادی عامل افت بورس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: برخی در کشور چترباز اقتصادی هستند، حدود ۱۵۰ نفر هستند که تقریبا بالای هزار میلیارد تومان سرمایه دارند.

بورس ۱۵۰ چترباز اقتصادی عامل افت بورس

آنها زودتر از دولتی‌ها می‌فهمند که ۶ ماه دیگر چه خبر می‌شود، قبل از اینکه نرخ سود بانکی پایین می‌آید پول را از بانک خارج می‌کنند، وارد بازار ارز، طلا، بورس، زمین و... می شوند.

این گروه مهر ماه ۹۸ تا اسفند ماه وارد بورس شدند، با ورود آنها ارزش سهام از ۱۰۰ هزار به ۵۰۰ هزار رسید، فروردین و اردیبهشت قشر متوسط وارد بورس شد.

خرداد و تیر قشر مستضعف سرمایه‌شان را فروختند و وارد بورس شدند.

عده‌ای غیر از آن ۱۵۰ نفر، که اسامی آنها مشخص شده ۸ تا ۹ موسسه در بانک‌ها و شرکت‌ها هستند و سهامی که آرام آرام خریدند را فروختند و یک مرتبه ارزش سهام که روی ۲ میلیون بود به ۱ میلیون رسید!

این وسط مردم و قشر مستضعف سیلی این موضوع را خوردند.

 

منبع: نبض بورس
  • نامی ارسالی در

    خوب کی باید رسیدگی کنه؟ مردم رو بدبخت کردید شما مسئولین . این 150 نفر کی هستند؟ خوب از خودتون هستند دیگه . ثبت شکایت از سازمان بورس به سازمان بازرسی کل انجام دادم جواب آمده که در حوزه ماموریت ما نیست پس به کی بایدگفت این همه تخلف و دزدی آشکار رو؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    این

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت به ان کسی که باعث وبانی این کار شد

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی که مردم را به بورس دعوت کردید باید جوابگو باشید

  • سیامک ارسالی در

    اگر راست میگی چرا جلوش رو نمیگیری شما اگر الان میگی مردم عادی 6ماه قبل این رو گفتن و قشنگ معلوم بود کدام شرکتها دارند اینکار رو میکنن مطمئن باش تو انتخابات من به شما رای نمیدم چون ما به شخصی احتیاج داریم اول عمل کنه و بعد به نتیجه رسید اعلام کنه نه کسیکه فقط حرف بزنه

ارسال نظر