|
کدخبر: 157700

۱۵۰ چترباز اقتصادی عامل افت یکباره بورس + فیلم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: برخی در کشور چترباز اقتصادی هستند، حدود ۱۵۰ نفر هستند که تقریبا بالای هزار میلیارد تومان سرمایه دارند.

بورس

آنها زودتر از دولتی‌ها می‌فهمند که ۶ ماه دیگر چه خبر می‌شود، قبل از اینکه نرخ سود بانکی پایین می‌آید پول را از بانک خارج می‌کنند، وارد بازار ارز، طلا، بورس، زمین و... می شوند.

این گروه مهر ماه ۹۸ تا اسفند ماه وارد بورس شدند، با ورود آنها ارزش سهام از ۱۰۰ هزار به ۵۰۰ هزار رسید، فروردین و اردیبهشت قشر متوسط وارد بورس شد.

خرداد و تیر قشر مستضعف سرمایه‌شان را فروختند و وارد بورس شدند.

عده‌ای غیر از آن ۱۵۰ نفر، که اسامی آنها مشخص شده ۸ تا ۹ موسسه در بانک‌ها و شرکت‌ها هستند و سهامی که آرام آرام خریدند را فروختند و یک مرتبه ارزش سهام که روی ۲ میلیون بود به ۱ میلیون رسید!

این وسط مردم و قشر مستضعف سیلی این موضوع را خوردند.

  • ناشناس ارسالی در

    جناب رضایی حالا که این افشا گری را کردید ما پشت شما هستیم اقدام انقلابی اگر به د ادگاه باید بکشانیم اگر دادستان باید ورود کند اگر دیوان عدالت باید اقدام کند مردم را راهنمایی کنید مردم مالباخته حاضرند ا تیش به جان این مستکبران درد بیاندازند فق ط راه را نشان دهید

  • ناشناس ارسالی در

    این متخلفان را تهدید کنید به جرم مفسد اق تصادی محاکمه می کنید مگر مجددا پولهای با داورده را در بورس به جریان بیاندازند و ا ین تهدید را جدی بگیرند نگذارند مردم به ا ین نتیجه برسند که با یک لیتر بنزین به جن گ این دزدان بروند

ارسال نظر