|
کدخبر: 154658

این بورس بازان سود خوبی دریافت کردند

امروز سهامداران شرکت‌های داده پردازی ایران، گروه صنعتی بوتان و پالایش نفت تبریز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این بورس بازان سود خوبی دریافت کردند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۷هزار و ۴۸۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۸هزار و ۳۹۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۳۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۷هزار و ۶۹میلیارد تومان در ۶۹۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داده پردازی ایران، گروه صنعتی بوتان و پالایش نفت تبریز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماع، سیمان اصفهان و گروه صنعتی ملی بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۱۰۳میلیون ورقه به‌ارزش ۲۸هزار و ۱۶۰میلیارد تومان در ۵۲۷هزار نوبت، آیفکس ۸۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۳۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ذوب روی اصفهان، کلر پارس و گروه سرمایه‌گذاری فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها