|
کدخبر: 154443

بخشی از سهام شش نماد بورسی تایید نشدند!

بخشی از معاملات امروز پالایشگاه بندرعباس، فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری صدر تامین، سایپا، پتروشیمی پردیس و گسترش نفت و گاز پارسیان توسط بورس تهران تایید نشد.

بورس بخشی از سهام شش نماد بورسی تایید نشدند!

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس در ادامه ابطال معاملات شرکت‌ها بدون ارائه توضیح اعلام کرد: بخشی از معاملات انجام شده شرکت‌های پالایشگاه بندرعباس، فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری صدر تامین، سایپا، پتروشیمی پردیس و گسترش نفت و گاز پارسیان در روز جاری سه شنبه ۲۸ بهمن تایید نشد.

براین اساس، در جریان معاملات امروز "شبندر، فولاد، تاصیکو، خساپا، شپدیس، پارسان" به ترتیب با افت ۱.۴، ۱.۸، ۱.۹، ۱.۹، ۱.۷ و ۱.۸ درصدی قیمت سهام و صف فروش روبه‌رو بوده اند.

منبع: بورس پرس
  • ناشناس ارسالی در

    شما یک روزی با خوش بینی بی وصف خود از غر ب ۱۰۰ سال ایران را به عقب بردید اکنون هم از حول حلیم دارید میافتید به ته دیک اگر صبر کرده بودید و به توافق با غرب در مقا بل امتیازهای بی شماری که دادید و هیچ برد اشت کردید تن در نداده بودیم امروز باز هم اصرار بر برجام نمی کردند. آیا از خود پر سیده اید برجام آیاچقدر برای آمریکا و غرب ارزش دارد که دوباره اصرار بر احیاء ان د ارند؟! دولت غربگرای ایران قدری خجالت هم بد نیست هدف اصلی امریکا خروج از انزوا و اتحاد با غرب و شرق برای تحریم نهایی ایرا ن پس بی جهت شوق نداشته باشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها