|
کدخبر: 154219

بازار بورس ایران تاریخ ساز خواهد شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، از بازیگران و سرمایه گذاران خارجی برای حضور و مشارکت فعال در بازار سرمایه ایران دعوت کرد.

بورس بازار بورس ایران تاریخ ساز خواهد شد

دکتر محمد علی دهقان دهنوی در کنفرانس بین‌المللی تأمین مالی که با "رویکرد علمی برای رویارویی با مسائل اقتصادی" برگزار شد، گفت: بازار سرمایه ایران در حال حاضر قدرتی است که در سطح ملی و بین المللی باید شناخته شود و ما به عنوان میزبان اعلام می کنیم که هر کاری لازم باشد برای بین المللی شدن این بازار انجام می دهیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه بازار سرمایه کشور در حال تاریخ سازی است، افزود: امروز ایران به عنوان عضو آیسکو بخشی از بدنه اصلی تصمیم گیری هاست و با رعایت استانداردهای نظارتی بین المللی، در شکل گیری بازاری شفاف و مقاوم در برابر خطرات گام برمی دارد.

دکتر دهقان دهنوی همچنین با اشاره به همکاری های دو جانبه با کشورهای عضو آیسکو خاطرنشان کرد: ما بر تعمیق و توسعه همکاری های سازنده تاکید و با کشورهای آلمان، یونان، عمان و هند در این زمینه رگولاتوری داشته ایم.

وی با برشمردن دیگر تلاش ها و اقدامات ایران در بین المللی شدن بازار سرمایه کشور افزود: عضویت ما در IFC نیز نمونه ای از همکاری ما در زمینه رگولاتوری است. همچنین همکاری ها با OIC نمونه ای از این اقدامات است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بازار سرمایه کشور در سال گذشته با ۱۰ میلیون بازیگر در اقتصاد ملی ایفای نقش می کرد، افزود: این در حالی است که الان این رقم به بیش از ۵۰ میلیون نفر رسیده است.

دکتر دهقان دهنوی همچنین اظهار داشت: در حالی که سال قبل ارزش تجارت روزانه این بازار حدود ۳۰۰ میلیون دلار بود، در سال جاری این میزان به حدود ۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

وی شانس اول موفقیت در بازار سرمایه را از آن سهامدارانی دانست که علاوه بر اینکه صبوری پیشه می کنند و دید بلند مدت دارند.

خاطرنشان می شود: کنفرانس بین‌المللی تأمین مالی با "رویکرد علمی برای رویارویی با مسائل اقتصادی" امروز با همکاری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران برگزار شد.

 

منبع: خبر آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    همین الانم تاریخ ساز شده در بدبختی خانوا ده ها

  • ناشناس ارسالی در

    با توجه به ضررهای سنگین مردم دامنه نوسان از مثبت۰ تا مثبت ۱۰ باشد تا مردم فقط سو د ببرند و با ارزندگی شرکتها سود نوسان دا شته باشد اینجوری دیگه صف تشکیل نمیشه.... و کلیه نمادها به تعادل خواهند رسید و به سهامداران خرد سیگنال بدهند که این دوره م حدود است و وقتی به سود مورد رضایت خود تا حدودی رسیدند می توانند خارج شوند و بعد از این مرحله دیگر کسی حق اه و ناله نداشت ه باشد و هر کس به حد ریسک خود حضور یا عد م حضورش را انتخاب کند

  • ناشناس ارسالی در

    دستهایی در کار است تا طرح دامنه نوسان اق ای دهنوی به شکست منجر شود همانطور که دست هایی در کاربود تا نوسانگیرها دوباره بر ب ازار به بهانه نقد شوندگی مسلط شوند اینکه فقط متضرر سهامداران خرد باشند و یک عده دلال و حقوقی به سود برسند و منت بگذارند نقد شوندگی داشته خیلی مسخره است و مفهوم آن این است که یا در بورس بمانید و ضرر کن ید و برای ما در روز چند نوبت نوسانگیری ب ه ارمغان آورید یا گورتان را از بورس گم ک نید؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    منبعد اگر در شبکه های اجتماعی و مجازی دی دید کامنت های شما ارسال نمی شود یا جایی برای گذاشتن مطلب نگذاشته اند مطمئن باشید بوق های مافیای قدرت و ثروت هستند پس به مطالب آنها اهمیت قائل نشده صفحات آنها را تحریم و پاک کنید

  • منصف ارسالی در

    شما جیب مارو نزن، تاریخ ساز پیشکش.
    دست بازارگردان ها را کوتاه کن که بازارو به این روز کشوندن که به هیچ تکنیکالی جواب نمیده.
    مگه سرمایه دار خارجی مغز حمار خورده پولشو بیاره توی بازار دستوری غیر قابل پیشبینی نوسانی؟

  • مال باخته بورس دروغین ایران ارسالی در

    میخوای مردم بقیه جهان رو بدبخت کنید
    لعنت خدا بر انانی که مردم را بدبخت می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    لااقل جیب خارجی ها رو نزنین ابرو اسلام و ایران و شهید وارزشها و ....بردین قوه قض اییه نمایندگان مجلس کجایین حقمون رو خو ردن هوار هوار هوار هوار دسترنج ۴ سالم رو بردن خدا دزد رو نابود کنه امین امین امی ن ۱۰ تا یا الله بگین

  • ناشناس ارسالی در

    ضد انقلاب در صدر نشسته که میخوان مردم رو با بورس ناراضی کنن وگرنه راه حل داره فو قش اینه که بگن مردم نگران نباشین بعدا به تان پس میدیم نه میخوان کاری کنن که مردم بریزن تو خیابون وگرنه میتونن راه حلی پید ا کنن خدایا دشمنان این نظام اسلامی رو که هدفشون از بین بردن دوستان وپیروان انقلا ب و اسلام هست نابود بگردان امین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها