|
کدخبر: 146069

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

بورس همچنان در حال ریزش

شاخص کل بورس در دومین ساعت معاملات امروز با نزول ۳۹ هزار و ۱۵۴ واحدی روربرو شد.

بورس بورس همچنان در حال ریزش

شاخص کل بورس امروز در دومین ساعت معاملات با رشد منفی روبه‌رو شد و تا زمان تنظیم این خبر با رشد منفی ۳۹ هزار و ۱۵۴ واحدی روبه‌رو و به ۱ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۷۹ واحد رسید.

بورس40

درحال‌حاضر ارزش بازار ۵۱ میلیون ۹۹۹ هزار و ۳۵ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۸۹ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال و حجم معاملات ۷ هزار و ۶۱۸ میلیارد سهم است.

ضمن اینکه شاخص هم وزن نیز همانند شاخص کل با رشد منفی روبه‌رو شد و به ۴۶۰ هزار ۳۷۳ رسید.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز
  • فرهاد ارسالی در

    این مزخرفات رو تموم کنید. شما حتی به حرف ه خودتونم دارین خیانت میکنید. عرضه اولیه ۵۰ هزارتومن چه ربطی به افت ۳۹ هزار واخد ی داره. تعدیل قیمت فولاد در بورس کالا چه ربطی به صنایع پالابشی، بانکی، پتروشیمی و سرمایه گذاری داره. اگه اطلاعات ندارید ، اطفا مزخرف تحویل مردم ندین‌. قصد دارین از چه مقامی حمایت کنید. خبرگذاری باید ز بان مردم باشه. مرگ بر خبرگزاری که زبان م فسد اقتصادیه‌. شاخص به وسیله شرکتهایی که دولت درش سهام داره عمدا پایین نگهداشته میشه. اول برای بازگشت شناوری که در ابتدا ی سال در قالب قانون یک شبه، با شش برابر قیمت کنونی به مردم دعوت شده فروختن و الا ن همون مقدار داره با ناز و ادا خریده میش ه و بهاشم زندگی و روان همون مردمه. دوم ج لوگیری از رشد شاخص برای استفاده در موقع مناسب و رهاکردن وحشی وار شاخص و دعوت دوب اره مردم برای سرکیسه کردنشون و سوم هدایت نقدینگی در سهام کوچک برای جلوگیری از خر وج پول از پرتفوی مردم برای گروگانگیری بی شتر. حالا ایرانی هستی این خبر رو به مردم ت بده تا بیشتر از این با ضرر سهم نفروشن و حواسشون باشه با حرف کی و کجا پا میذارن اگه هم نیستی پس بدا به حال ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها