|
کدخبر: 145921

امروز چند نماد در بورس معاملات مشکوک داشتند!

در روز افت ۲۴ هزار و ۲۷۲ واحدی شاخص، دو شرکت سرمایه گذاری، زیرمجموعه فولاد مبارکه، توالی حضور سهم بورسی به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس امروز چند نماد در بورس معاملات مشکوک داشتند!

در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و منفی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با افت ۲۴ هزار و ۲۷۲ واحدی و از عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۳۵۰ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱۰.۶ و ۶.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به‌دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک تجارت، بانک صادرات به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۹۴۳، ۸۵۱، ۶۱۵، ۴۳۹ و ۲۴۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۷ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته‌اند.

در صدر این فهرست، شرکت نورد و لوله اهواز حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با افت ۳.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۵۷.۸ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت‌های توسعه بین‌المللی شاندیز، خودکفایی آزادگان، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران اردبیل، آینده سازان بهشت پارس، تایدواتر خاور میانه، سرمایه‌گذاری معیار صنعت پارس، توکارنگ فولاد سپاهان (زیرمجموعه فولاد مبارکه)، مهرام، هتل پارسیان کوثر اصفهان، درخشان تهران، لیزینگ رازی، بیمه تعاون، فنرسازی خاور و موتوژن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو شرکت سرمایه گذاری، زیرمجموعه فولاد مبارکه، توالی حضور درخشان تهران به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها