|
کدخبر: 144528

جاماندگان سهام عدالت منتظر خبر خوش باشند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درحال‌حاضر طرح اعطای سهام به جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده است.

بورس جاماندگان سهام عدالت منتظر خبر خوش باشند

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با طرح اعطای سهام به جاماندگان سهام عدالت، اظهار کرد: در سال ۸۵ که بحث سهام عدالت برای شش دهک پایین جامعه مطرح شد حدود بیست میلیون نفر از مجموع چهل میلیون نفر مشمول از این طرح باز ماندند که می‌توان به یک میلیون و دویست نفر از افراد زیر مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) و دو میلیون و ۳۰۰ نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی اشاره کرد.

او افزود: نمایندگان مجلس با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و در نظر گرفتن عدالت، طرح اعطای سهام به جاماندگان سهام عدالت را در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کردند که پس از یک ماه بررسی در کمیسیون اقتصادی مجلس، این طرح تصویب شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: درحال‌حاضر این طرح پس از تصویب در کمیسیون به صحن علنی مجلس فرستاده شده و در حال بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    چرا در کشور مسلمان و مدعی شیعه زمان بورس را طوری تنظیم کرده اند که تا ساعت ۱۲:۳۰ طول بکشد و دقیقا نیم ساعت زمان مهم و تص میم گیری برای خرید یا فروش اخر وقت با اذ ان و نماز در تداخل باشد و حق بچه مسلمان تضییع گردد ایا غیر از این است که یک نام سلمون در این تصمیم حضورش پر رنگ بوده اس ت به این نوع تصمیمات تصمیمات نفوذی می گو یند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها