|
کدخبر: 144281

پذیرش محصولات فولادی و مسی در بورس کالا

بورس کالا از پذیرش کالای شمش فولادی، نبشی فولادی، تیرآهن و میلگرد فولادی، ناودانی فولادی و سیم و مفتول مسی چهار شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.

بورس پذیرش محصولات فولادی و مسی در بورس کالا

مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالا از پذیرش کالای شمش فولادی، نبشی فولادی، تیرآهن و میلگرد فولادی، ناودانی فولادی و سیم و مفتول مسی شرکت‌های نورد آریان فولاد، پارمیدا پولاد ایساتیس، فولاد البرز غرب و ژرف نگار کاوش مهر در بازار اصلی این بورس خبر داد.

بر این اساس، پذیرش کالاهای شمش فولادی، نبشی فولادی، تیرآهن و میلگرد فولادی تولید شرکت نورد آریان فولاد پس از بررسی مدارک و مستندات در جلسه ۳ دی کمیته عرضه در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین کالای شمش فولادی تولید شرکت پارمیدا پولاد ایساتیس و کالای ناودانی فولادی تولید شرکت مجتمع فولاد البرز غرب نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی بورس کالا پذیرش کرد. علاوه بر این در جلسه اخیر کمیته عرضه، شاهد پذیرش کالای سیم و مفتول مسی تولید شرکت ژرف نگار کاوش مهر در بازار اصلی بورس کالا بودیم.

 

منبع: بورس پرس
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چه اشکالی داره شرکتهای مشکل دار را تعطیل و وجه سهامدارا رو به عنوان خسارت به حسابشان برگردانند تا این وسط کلاه برد ار و خاطی ضرر کند نه مردم بیگناه ؟!

ارسال نظر