|
کدخبر: 143448

این سهام امروز بیشترین سود را داشت

بازار سرمایه امروز روندی نسبتا نوسانی داشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۴۵۴ هزار واحد صعود کرده بود، در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد ایستاد.

بورس این سهام امروز بیشترین سود را داشت

شاخص کل بورس امروز با ۲۸۸۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۸۱۰۶ واحد صعود به رقم ۴۶۸ هزار و ۵۱۱ واحد رسید.

معامله گران یک میلیون معامله انجام دادند که ۱۳۱ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

در این بازار معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد آلیاژی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را گذاشتند.

همچنین سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، سایپا، گسترش سرمایه‌‌گذاری ایران خودرو، بانک تجارت و فولاد مبارکه اصفهان نمادهای پربیننده بازار بورس را تشکیل دادند.

شاخص کل فرابورس نیز بال ۲۳ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۸۲۹ هزار معامله به ارزش ۱۴۷ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال انجام دادند.

بیمه پاسارگاد و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گوهرزمین، اعتباری ملل و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوندگستر پارس، بانک دی، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، صنایع چوب خزر کاسپین، توسعه مسیر برق گیلان و مجتمع صنایع لاستیک یزد تشکیل شده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها