|
کدخبر: 143295

معاملات مشکوک یک بانک در بورس

در روز رشد ۸۴۹۶ واحدی شاخص، یک بانک، سه پتروشیمی، دو شرکت بیمه به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس معاملات مشکوک یک بانک در بورس

در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار متعادل و با عقب نشینی نسبی خریداران در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد ۸۴۹۶ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۴۴۴ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱۲.۲ و ۷.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به‌دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا و ایران خودرو با داد و ستد بیش از ۱.۳ و ۱.۲ میلیارد سهم و بانک تجارت، بانک پارسیان به همراه بانک صادرات با تقاضای ۹۶۴، ۴۴۸ و ۴۱۳ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۳۰ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته‌اند.

در صدر این فهرست، سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد اندک قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۷.۹ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت‌های آزمایش، پتروشیمی امیرکبیر، سرمایه‌گذاری توسعه خوزستان، پتروشیمی داراب، نصیر ماشین، بیمه حکمت صبا، بیمه دانا، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، بهمن لیزینگ، پتروشیمی تخت جمشید، قند تربت جام، سیمان هگمتان، بانک آینده و کمباین‌سازی ایران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک آینده، سه پتروشیمی، دو شرکت بیمه به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها