|
کدخبر: 141648

کدام سهام‌ بورسی بیشترین رشد قیمت را داشتند

امروز سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، لیزینگ ایرانیان و سرمایه‌گذاری ملی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های حآسا، صنایع ماشین‌های اداری ایران و توکاریل در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس کدام سهام‌ بورسی بیشترین رشد قیمت را داشتند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۱هزار و ۶۴۱واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۴هزار و ۱۱۷واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۱۴ میلیارد و ۷۹۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۴هزار و ۶۴۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۸۰۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، لیزینگ ایرانیان و سرمایه‌گذاری ملی ایران بیشترین رشد نرخ را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سایر اشخاص بورس انرژی، ایران دارو و صنایع پتروشیمی کرمانشاه بیشترین افت نرخ را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۴۲۹میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۵۰۳میلیارد تومان در ۹۴۰هزار نوبت، آیفکس ۲۷۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۴۹۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های حآسا، صنایع ماشین‌های اداری ایران و توکاریل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، کی بی‌سی و بیمه سامان بیشترین کاهش نرخ را داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها