|
کدخبر: 141371

این سهام امروز بیشترین رشد را داشت!

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، ماشین‌سازی اراک و بهنوش ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و دارویی ره‌آورد تامین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بیشترین رشد را داشت!

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۱ هزار و ۷۰۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵هزار و ۷۵۱ واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۱۲ میلیارد و ۶۹۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۵ هزار و ۳۴۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۹۰۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، ماشین‌سازی اراک و بهنوش ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک سینا، سامان گستر اصفهان و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۴۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۱۶۱میلیارد تومان در ۸۴۰هزار نوبت، آیفکس ۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۷۶۸واحد قرار گرفت. معامله ۳میلیارد و ۹۲۳میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۱۳۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۳۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۷۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و دارویی ره‌آورد تامین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های عمران و توسعه شاهد، بیمه سامان و زرین معدن آسیا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم
  • باسلام،به تمام.اونای که مثل من دیوونه وسرگردان شدن وداعما برای سر دردکن دنبال دستمال میگردن. ارسالی در

    ولا نظر به چه کسی یا به چه چیزی بدم مگه برامون نظر خواهی گزاشتن از هر کی یه پیشن هادی میشنویم دیگر خودمون هم خسته شدیم نم یدونیم دیگه به چه یابه کدوم حرفای اینا ا عتمادکنیم فقط کاش میفهمیدم که آیا در آخر برای این سهام به جای خواهم رسید یا خیر همین قربان شما شبتون بخیر به خیال سهام ت ا فردا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها