|
کدخبر: 140400

این سهامدارن بالاترین سود را کسب کردند!

امروز سهامداران شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بهنوش ایران قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و تهیه توزیع غذای دنا آفرید فدک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهامدارن بالاترین سود را کسب کردند!

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۵۵۲۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۷هزار و ۳۶۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۴میلیارد و ۴۲۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۳هزار و ۹۵۸میلیارد تومان در بیش از ۲ میلیون و ۱۳۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بهنوش ایران قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان درود، سیمان آرتا اردبیل و صنایع پتروشیمی کرمانشاه بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۱۰۳میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۴۷۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۶۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۲۲۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و تهیه توزیع غذای دنا آفرید فدک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های دامداری تلیسه نمونه، کشاورزی و دامپروری بینالود و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها