|
کدخبر: 139664

سه امکان جدید صفحه اصلی tsetmc چیست؟

در راستای ارتقای سطح سواد مالی و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری، سه امکان جدید به صفحه اصلی tsetmc سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران اضافه شد.

"نقشه بازار"، "ورود پول حقیقی" و "تحلیل تکنیکال" امکانات تازه‌ای است که در سایت کاربردی tsetmc قابل نمایش و بهره‌برداری است.

نقشه بازار، اطلاعات مختلف شرکت‌های مختلف بورسی از قبیل صنعت، نماد، نام، قیمت پایانی، آخرین معامله، تعداد، حجم، ارزش و زمان اطلاعات را به نمایش می‌گذارد.

در بخش ورود پول حقیقی هم آمار حقیقی حقوقی، نمودار ورود پول حقیقی، تاریخچه ورود پول حقیقی، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در روز جاری در دسترس خواهد بود. همچنین با کلیک روی هر نماد، تحلیل تکنیکال آن نمایش داده می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، پیش از این هم بسته‌های آموزشی با محتوای اصول مقدماتی بورس، آموزش کلیات بورس و مطالب مهم آموزشی در حوزه بازار سرمایه با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در این تارنما قرار گرفته بود.

سایت tsetmc هم اکنون جزو ۱۰سایت پربازدید کشور است و در روزهای پرترافیک حدود ۱۰ درصد از بار ترافیک کل کشور روی این سایت قرار دارد.

این سایت همچنین مرجع رسمی آمار لحظه‌ای معاملات و در حقیقت پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر