|
کدخبر: 137971

سهام عدالت امروز چقدر رشد کرد؟

شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۲۳ هزار واحدی (معادل ۱.۷درصد رشد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد قرار گرفت و به فاصله ۱۰ هزار واحدی از کانال ۱.۴ میلیون واحد رسید. سهام عدالت از نمادهای شاخص‌ساز و بنیادین تشکیل شده و با رشد شاخص کل ارزش سهام عدالت نیز رشد کرد.

بورس سهام عدالت امروز چقدر رشد کرد؟

بازار امروز شنبه (۸ آذر ماه) در نخستین روز معاملاتی هفته، کار خود را با روندی متعادل و مثبت و با صعود ۷ هزار و ۱۰۰ واحدی آغاز کرد، البته در دقایقی شاهد افزایش عرضه‌ها نیز بودیم و با افت سهام شرکت‌های گروه خودرو روبه‌رو شدیم؛ اما افزایش تقاضا در گروه‌های کوچک و بزرگ دیگر بازار منجر به مثبت شدن شاخص شد و در نهایت شاخص کل با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد مثبت (۱.۷۲درصد مثبت) در کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶۳۹۸ واحد در محدوده ۴۰۱ هزار و ۵۲۹ واحد قرار گرفت.

 امروز نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شپنا، تاپیکو و شتران بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند و نمادهای خودرو، خساپا، ‌وبصادر بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

نمادهای شستا، خودرو، وتجارت، فملی، خساپا، فولاد و شپنا امروز نمادهای پر تراکنش بودند.

 ارزش پرتفوی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در پایان معاملات امروز به دنبال رشد معاملات بورس در مسیر صعودی قرار گرفت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته ۲.۳ درصد (۲۵۴ هزار و ۳۶۳ تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۴۶ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۶۷ تومان رسیده است.

ارسال نظر