|
کدخبر: 136384

سهام عدالت امروز چقدر رشد کرد؟

در ادامه رشد هفته گذشته، بازار در پایان اولین روز معاملاتی آذر با سبزپوشی اکثر نماد‌های شاخص‌ساز، رشد ۲۱ هزار و ۲۳۵ واحدی را تجربه کرد و به یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۳۶ واحد رسید. در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بازار سهام صعودی شد و ارزش سهام عدالت نیز رشد کرد.

بورس سهام عدالت امروز چقدر رشد کرد؟

شاخص کل بورس در ادامه روند افزایشی هفته گذشته با رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی ؛ به پیشروی خود در کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی ادامه داد.

امروز (شنبه اول آذر) شاخص کل بورس با رشد ۲۱ هزار و ۲۳۵ واحدی در اولین روز کاری خود در هفته جاری در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی است که (چهارشنبه ۲۸ آبان) شاخص کل بورس و اوراق بهادار آخرین روز کاری خود در هفته گذشته را با رشد ۲۸۴۷۴ واحد و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۱ هزار واحد به پایان رسانده بود.

 بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس نمادهای فملی، شستا، شپنا، وامید، فارس، کچاد، کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات هفته اخیر بازار سهام ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۷۲ تومان رسید. با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به  ۶ میلیون و ۲۴۵ هزارتومان رسیده بود.

در پایان معاملات امروز ۱ آذرماه ، ارزش سهام عدالت با افزایش ۱۹۲ هزار و ۷۴ تومانی معادل ۱.۸۴ درصدی همراه بود و ارزش سبد ۵۳۲ هزارتومانی سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۴۶ تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۵۰۷ تومان رسیده است.

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی گداید بانک ملی

ارسال نظر